Facilitair servicedesk medewerker 20 uur p.w.

Tijdens de implementatie van een nieuw facilitair systeem zijn wij op zoek naar een facilitair servicedesk medewerker. Ben je secuur, daadkrachtig en werk je met gezond verstand? Ben je de komende drie maanden 20 uur per week beschikbaar? Lees dan snel verder:

Waar ga je werken?
In een groot verzorgingshuis in Maurik werk je samen met 900 collega’s om de oude dag van de bewoners zo leuk en zorgeloos mogelijk te maken. Je werkt in een klein hecht team om alles binnenkomende facilitaire vragen te beoordelen, op te lossen en te controleren.  De servicedesk is het kloppend hart van alle facilitaire werkzaamheden. Het is belangrijk dat jij en je collega’s ervoor zorgen dat alle facilitaire vragen snel en efficiënt opgepakt worden. Dit is heel belangrijk voor je collega’s die met de bewoners werken, omdat zij zorg moeten verlenen en er niet altijd veel tijd is om te wachten.

Wat ga je doen?
Als facilitair servicedesk medewerker handel je alle facilitaire vragen af. Je voert het niet zelf uit, maar je coördineert het werk vanaf de servicedesk. Bijvoorbeeld als een lampje in het huis van een bewoner kapot is, dan krijg je via het systeem een melding van je collega. Deze melding zet je door aan de huismeester en die gaat het maken. Vervolgens krijg jij een melding dat het gemaakt is en koppel je dit weer terug aan je collega. Het soort meldingen dat je binnenkrijgt kan zo klein zijn als een lampje, maar ook de verwarming doet het niet, de airco is stuk, de keukenapparatuur is defect etc.

Soms moet je contact opnemen met leveranciers en duurt het lang voordat iets gemaakt is. Jij moet ervoor zorgen dat meldingen niet te lang blijven liggen en dat alles netjes en efficiënt wordt opgelost.

Het is belangrijk dat je kennis hebt van facilitaire zaken omdat je collega’s niet altijd weten wat er precies defect is. Goed luisteren, doorvragen en samenvatten zijn de sleutel tot snelle en goede oplossingen. Kan jij dat? En wil je ons team de komende drie maanden versterken? Reageer dan snel.

Profiel:

  • MBO niveau 3 of 4 diploma in de richting van facilitaire dienstverlening.
  • Je kan goed luisteren en doorvragen.
  • Je legt makkelijk contact met leveranciers en kan helder de klachten uitleggen en opschrijven.
  • Je hebt kennis van facilitaire zaken en ervaring op een servicedesk is een pré.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een tijdelijke functie voor drie maanden van 20 uur per week.
  • Salarisindicatie tussen de € 12,50 en € 14,- per uur.
  • Werken in een gezellig, hecht klein team.
  • Je kan je inzetten voor een maatschappelijk betrokken organisatie. Je helpt de bewoners om een leuke en goede oude dag te hebben.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer en vakantiegeld en vakantiedagen.

Heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Lucas van Gils via 06-81099824 of via l.vangils@assignmentz.nl

Wil jij ons team komen versterken? Solliciteer dan nu op deze functie.

Branche: Facilitaire dienstverlening
Locatie: Maurik
Salaris: € 12,50 tot € 14,- bruto p.u.

Recruiter: Lucas van Gils

Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl

persoon die op zoek is naar personeel op zijn laptop

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op.

    © 2021 Assignmentz  ALL RIGHTS RESERVED