Facilitair servicedesk medewerker 40 uur

Als Facilitair servicedesk medewerker, draag je letterlijk bij aan het reden van mensenlevens. Het bedrijf waar jij voor gaat werken behandelt patiënten met kanker en hoe groot of hoe klein je bijdragen ook is. De facilitair servicedesk medewerker is ook een schakel om ervoor te zorgen dat patiënten behandelt kunnen worden. Wil jij werken bij een bedrijf dat mensen helpt om door te kunnen leven? Solliciteer dan nu op deze functie.

Werkzaamheden
Als Facilitair servicedesk medewerker handel je telefonisch en per mail meldingen, storingen, aanvragen en klachten af. Deze meldingen verwerk jij in een FMIS systeem (Axxerion). Je staat veel in contact met jouw leveranciers en andere collega’s. Uiteraard zorg jij er ondertussen voor dat de klant op de hoogte blijft van de status.

Een belangrijkste eigenschap van de Facilitair servicedesk medewerker die wij zoeken, is dat je praktisch ingesteld bent en dat je passie hebt voor het facilitaire vak. Je kan allerlei meldingen verwachten; van een kapotte lamp, een klant die last heeft van ongedierte of een inbraak welke vannacht heeft plaatsgevonden waarbij een raam kapot is geslagen. Je kan dus snel schakelen en prioriteiten stellen.

Als Facilitair servicedesk medewerker voer je bovenstaande werkzaamheden uit vanaf ons hoofdkantoor in IJsselstein. Je bent energiek en werkt graag samen in een team. Daarnaast spreek je naast Nederlands ook Engels.

Functie eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO (niveau 4) opleiding, bij voorkeur in de richting Facilitair en je hebt enige ervaring in de facilitaire branche.
  • Je bent bekend met het werken met een FMIS systeem.
  • Je bent representatief en communicatief vaardig in Nederlands en Engels;
  • Je bent flexibel en hebt een servicegerichte instelling;
  • Je bent woonachtig in de regio Utrecht.

Arbeidsvoorwaarden

  • Werken bij een bedrijf met maatschappelijk impact.
  • Werkweek van 40 uur, tijdens kantoortijden.
  • Salaris van € 2.000 tot € 2.250 bij full-time.
  • 8,33% vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer.
  • Mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan direct contract op met Lucas van Gils via 06-81099824 of l.vangils@assignmentz.nl

Spreekt deze vacature je aan? Solliciteer dan nu via de sollicitatieknop.

Branche: Facilitair
Locatie: Ijsselstein
Salaris: € 2.000 - € 2.250,-

Recruiter: Lucas van Gils

Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op.

    © 2021 Assignmentz  ALL RIGHTS RESERVED