Hospitality Hostess / Host & Servicedesk 10 uur p.w.

Ben jij een Hospitality topper die op zoek is naar wat extra uitdaging? Wij zoeken een Hospitality Hostess / Host die de facilitaire Servicedesk wil professionaliseren. Kom jij ons team in Arnhem versterken en je kennis inzetten om onze Front-office naar een hoger plan te tillen? Lees nu verder en solliciteer.

Waar ga je werken?
Allereerst ga je werken in een modern high-tech gebouw. Het gebouw is recent gerenoveerd en voorzien van de nieuwste technieken en high-end uitstraling. Dat mag ook wel want je werkt bij een groot internationaal bedrijf. Het bedrijf bestaat al meer dan 150 jaar en werkt in de energiesector. Ze zijn in meer dan 100 landen actief en je collega’s spreken veel Engels.

Jij gaat werken achter de moderne Front-office. Daar ontvang je bezoek/collega’s en je gaat de Servicedesk coördineren en professionaliseren.

Wat ga je doen?
Als Hospitality Hostess / Host werk je aan de Front-office. Daar ontvang je bezoek, geef je pasjes uit en zorg je dat iedereen zich welkom voelt. jij bent het gezicht van het bedrijf en jij bepaalt het eerste gevoel van de klant bij het bedrijf. Jij zorgt ervoor dat dit eerste gevoel altijd goed is. Want Hospitality is geen taak voor jou, maar een natuurlijke eigenschap. Het geeft je energie om mensen gastvrij te ontvangen aan de Front-office.

Daarnaast zoeken wij iemand die onze Servicedesk kan en wil professionaliseren. De Servicedesk wordt gerund door de Hospitality Hostesses / Hosts. Er komen verschillende vragen binnen van collega’s over facilitaire zaken. Denk hierbij aan een kapotte lamp, niet goed werkende airco of een klemmende deur. Vanuit de Servicedesk stuur jij de huismeester en leveranciers aan. Jij hebt een coördinerende rol. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat problemen zo snel- en kostenefficiënt mogelijk worden opgelost. Daarnaast hou je de melder op de hoogte en zorg je voor een goede terugkoppeling.

De Servicedesk werkt nu goed, maar het kan beter. Wij zoeken daarom iemand die dit professioneler kan inrichten. Heb jij ervaring op een Servicedesk of heb je hier goede ideeën over? Ben jij doelgericht en proactief? Ben jij onze Hospitality topper? Dan zien je we graag binnenkort stralen aan jouw Front-office!

Je bent minimaal 10 uur per week beschikbaar. De werkdagen zijn dinsdag en donderdag.

Profiel:

  • MBO niveau 4 diploma in de richting Hospitality, Front-office, Hotellerie of Facilitair.
  • Doelgericht en proactief.
  • Op zoek naar een uitdaging waarbij je zelfstandig processen mag verbeteren.
  • Goed in Engels en Nederlands in woord en geschrift.
  • Beschikbaar voor 10 uur per week.
  • In overleg bereid om meer te werken, dat is niet verplicht, alleen als dat voor jou prettig is.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Je kan per direct beginnen.
  • Leuke collega’s bij een groot internationaal bedrijf.
  • Salaris € 2.166,- per maand op basis van 40 uur (€ 12,50 per uur).
  • Goede secondaire arbeidsvoorwaarden zoals vakantiegeld, vakantiedagen en reiskostenvergoeding.
  • Na 6 maanden ga je ook pensioen opbouwen.

Heb je vragen over de vacature? Neem dan contract op met Lucas van Gils via 06-81099824 of via l.vangils@assignmentz.nl

Ben jij klaar voor onze Hospitality en Servicedesk Assignment? Solliciteer dan nu op deze functie.

Branche: Hospitality
Locatie: Arnhem
Salaris: € 12,50 bruto

Recruiter: Lucas van Gils

Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op.

    © 2021 Assignmentz  ALL RIGHTS RESERVED