Klantcontact medewerker TOZO gemeente Utrecht

Ben jij op zoek naar een tijdelijke functie als klantcontact medewerker bij de Gemeente Utrecht? Dan is dit je kans! Wij zoeken Klantcontact medewerkers die zsm beschikbaar zijn en de hele zomer door kunnen werken. Eventueel met een verlenging in september.

Ben jij pro-actief, heb je goede communicatieve vaardigheden en ruime ervaring met het voeren van telefoongesprekken? Lees dan snel verder en solliciteer direct!

Wat ga je doen?
Veel Utrechtse bedrijven, ondernemers en zzp’ers ervaren de gevolgen van de maatregelen rondom het coronavirus. De gemeente Utrecht en andere organisaties doen er alles aan om te helpen. Maar jouw hulp is ook hard nodig. Samen met je collega Klantcontact medewerkers van Werk & Inkomen ga je alle vragen beantwoorden van ondernemers over de Tozo-regeling. De vragen komen zowel via de telefoon binnen als via onze digitale kanalen (chat en mail). De verdeling telefonie en mail/chat zal ongeveer 50/50 zijn.

Als Klantcontact medewerker ga je zelfstandig deze vragen afhandelen en je zorgt voor een duidelijke en snelle reactie. Je werkt met duidelijke werkinstructies welke je tijdens je werk kan gebruiken. De werkdruk is hoog en je gaat vanuit huis werken. We zoeken daarom iemand die goed zelfstandig kan werken en goed tegen druk kan. Ook is het een vereiste dat je zelf beschikt over een laptop en telefoon die je kan gebruiken voor het uitvoeren van de functie.

Jij bent wie wij zoeken wanneer je:  

  • Per direct beschikbaar bent tot eind augustus en voor minimaal 32 en maximaal 36 uur per week;
  • Geen vakantieplannen hebt in deze periode;
  • Ruime werkervaring hebt in het voeren van telefoniegesprekken, bij voorkeur bij een gemeente, en kan goed omgaan met weerstanden;
  • Hbo werk- en denkniveau hebt;
  • Taal- en schrijfvaardig bent;
  • Stressbestendig bent en je kan goed werken in een hectische omgeving;
  • Zelfstandig bent en je gaat proactief op zoek naar oplossingen;
  • Een juridische of cijfermatige achtergrond hebt;
  • De mogelijkheid hebt om vanuit huis te werken.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Als klantcontactmedewerker verdien je een mooi salaris van € 14,- bruto per uur.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een vergoeding van € 40,- voor het gebruik van de telefoon en laptop.
  • Een tijdelijke en leuke opdracht om de zomer door te komen en in contact te zijn met het Utrechtse bedrijfsleven.
  • Een kans om ervaring op te doen bij de gemeente Utrecht.

Heb je vragen stel ze dan snel aan Lucas van Gils via 06-81099824 want de vacature sluit Maandag 29 juni om 08:00 uur.
Als je wilt solliciteren hebben we ook 2 referenties nodig waar wij contact mee mogen opnemen.

Spreekt de vacature je aan? Solliciteer dan direct voor deze functie.

Branche: Klantcontact
Locatie: Utrecht
Salaris: € 14,- bruto p.u.

Recruiter: Lucas van Gils

Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl

twee mensen onderweg naar nieuwe baan

 

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op.

    © 2021 Assignmentz  ALL RIGHTS RESERVED