Klantcontact medewerker woningcorporatie 20-30 uur
Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie als Klantcontact medewerker in Leiden. Weet jij hoe je klanten het gevoel geeft dat ze welkom zijn? Zowel aan de telefoon, achter de balie als via de mail/WhatsApp. Zet dan nu de eerste (of tweede) stap bij een woningcorporatie. Lees verder en solliciteer als klantcontact medewerker bij Portaal Leiden.
Wat ga je doen?
Bij voorkeur start je 27 februari, dan starten nog een aantal collega’s uit Utrecht en samen worden jullie twee weken lang getraind. Wij gaan voor kwaliteit, dus kan je niet op 27 februari beginnen, maar ben je wel heel geschikt, dan start je gewoon later!
Tijdens deze twee weken training word je klaargestoomd om zelfstandig huurders te woord te staan. Eerst leer je het bedrijf kennen, je collega’s en alles over de eerste skill. Je leert in zes maanden alle vijf skills.
Jij gaat op het regiokantoor in Leiden werken. Op het regiokantoor gebeurt het. Daar komen de huurders bij de balie, worden de woning verhuurd en aan een nieuwe bewoner opgeleverd. Als klantcontact medewerker in Leiden is het belangrijk dat je Leiden kent. Portaal heeft door heel Leiden en omgeving woningen. Hoe beter jouw beeld is, bij de buurten, straten en wijken hoe beter.
Wanneer je vijf de skills hebt geleerd ben je een full-skilled medewerker. Dat duurt ongeveer zes maanden. Naast het telefonisch klantcontact, heb je klantcontact aan de balie en via de mail/social media/WhatsApp. Daarnaast ondersteun je collega’s uit de tweede lijn met allerlei administratieve en klantzaken. Wij zoeken daarom een klantcontact medewerker met ervaring en all-round kwaliteiten.
Waar ga je werken?
Portaal is een van de grootste woningcorporaties van Nederland. Meer dan 50.000 huishoudens hebben een leuke betaalbare woning via Portaal.
Door middel van trainingen investeert Portaal in jou. Daarvoor vragen wij commitment van de klantcontact medewerker die wij zoeken. Wij zoeken iemand die zich voor langere tijd aan Portaal wil binden. Wil jij jezelf ontwikkelen, kennis opdoen, gastvrije dienstverlening leveren en de komende jaren een leuke baan hebben? Solliciteer dan direct, want wij zijn op zoek naar jou!
Jouw Profiel
- Je bent afgestudeerd op HBO niveau. Of je hebt een MBO niveau 4 diploma;
- Je hebt telefonische klantcontact ervaring of ervaring bij een woningcorporatie;
- Je hebt goede algemene computervaardigheden;
- Je bent 5 dagen in de week beschikbaar;
- Jij bent verzorgd, communicatief en behaalt resultaten in een dienstverlenende functie.
- Een online test is onderdeel van de procedure.
Wat bieden wij?
- Een mooie (eerste) stap in je carrière bij een woningcorporatie;
- Werken in een veelzijdig, betrokken en gezellig team;
- Een baan voor minimaal 20 uur en maximaal 30 uur in de week;
- Geen tijdelijke klus, maar lange termijn bij goed functioneren.
- Uitstekend salaris van € 15,37 bruto per uur, schaal D CAO Woondiensten en na ongeveer 1 jaar groei je, bij goed functioneren door naar schaal E € 15,99,- bruto per uur.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding, vakantiedagen en vakantiegeld.
Ga jij altijd voor het beste resultaat en wil je bij een woningcorporatie werken die investeert in haar medewerkers? Solliciteer dan direct via de sollicitatieknop of bel/WhatsApp met Lucas van Gils 06-81099824.
Branche: Klantcontact
Locatie: Leiden
Salaris: € 15,37 bruto
Recruiter: Lucas van Gils
Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op.
© 2021 Assignmentz ALL RIGHTS RESERVED