Klantcontact medewerker woningcorporatie
Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie als Klantcontact medewerker in Leiden. Weet jij hoe je klanten het gevoel geeft dat ze welkom zijn? Zowel aan de telefoon, achter de balie als via de mail/WhatsApp. Zet dan nu de eerste (of tweede) stap bij een woningcorporatie. Lees verder en solliciteer als klantcontact medewerker bij Portaal Leiden.
Wat ga je doen?
Je start op 12 oktober 2020 samen met vijf andere klantcontact medewerkers. Jullie krijgen twee weken trainingen en cursussen zodat jullie met vertrouwen en zelfstandig huurders te woord kunnen staan. Tijdens de trainingen leer je het bedrijf kennen, je collega’s en alles over de eerste skill. Er zijn 5 klantcontact skills en in 6 maanden leer je ze allemaal. Als klantcontact medewerker ben je het visitekaartje voor alle huurders, dus wij investeren graag in jou.
Jij gaat op het regiokantoor in Leiden werken. Op het regiokantoor gebeurt het. Daar komen de huurders bij de balie, worden de woning verhuurd en aan een nieuwe bewoner opgeleverd. Als klantcontact medewerker in Leiden is het belangrijk dat je Leiden kent. Portaal heeft door heel Leiden en omgeving woningen. Hoe beter jouw beeld is, bij de buurten, straten en wijken hoe beter.
Naast het telefonisch klantcontact, heb je klantcontact aan de balie en via de mail/social media/WhatsApp. Daarnaast ondersteun je collega’s uit de tweede lijn met allerlei administratieve en klantzaken. Wij zoeken daarom een klantcontact medewerker met ervaring en allround kwaliteiten.
Waar ga je werken?
Portaal is een van de grootste woningcorporaties van Nederland. Meer dan 50.000 huishoudens hebben een leuke betaalbare woning via Portaal.
Door middel van trainingen investeert Portaal in jou. Daarvoor vragen wij commitment van de klantcontact medewerker die wij zoeken. Wij zoeken iemand die zich voor langere tijd aan Portaal wil binden. Wil jij jezelf ontwikkelen, kennis opdoen, gastvrije dienstverlening leveren en de komende jaren een leuke baan hebben? Solliciteer dan direct, want wij zijn op zoek naar jou!
Jouw Profiel
- Je bent afgestudeerd op HBO niveau. Of je hebt een MBO niveau 4 diploma;
- Je hebt minimaal 1 jaar telefonische klantcontact ervaring of ervaring bij een woningcorporatie;
- Je bent 5 dagen in de week beschikbaar;
- Je hebt een thuiswerkplek en beschikt over een eigen computer/laptop.
- Jij bent verzorgd, communicatief en behaalt resultaten in een dienstverlenende functie.
- Een online test is onderdeel van de procedure.
Wat bieden wij?
- Een mooie (eerste) stap in je carrière bij een woningcorporatie;
- Werken in een veelzijdig, betrokken en gezellig team;
- Een baan voor minimaal 20 uur en maximaal 30 uur in de week;
- Geen tijdelijke klus, maar lange termijn bij goed functioneren.
- Uitstekend salaris van € 15,37 bruto per uur, schaal D CAO Woondiensten en na ongeveer 1 jaar groei je, bij goed functioneren door naar schaal E € 15,99,- bruto per uur.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding, vakantiedagen en vakantiegeld.
Ga jij altijd voor het beste resultaat en wil je bij een woningcorporatie werken die investeert in haar medewerkers? Solliciteer dan direct via de sollicitatieknop of bel/WhatsApp met Lucas van Gils 06-81099824.
Branche: KCC
Locatie: Leiden
Salaris: € 15,37 bruto
Recruiter: Lucas van Gils
Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.
© 2021 Assignmentz ALL RIGHTS RESERVED