Klantcontact medewerker woningcorporatie

Ben jij op zoek naar een functie als Klantcontact medewerker in Utrecht. Weet jij hoe je klanten het gevoel geeft dat ze welkom zijn? Ben jij vanaf 12 oktober 2020 beschikbaar en wil je graag je (eerste) stappen zetten bij een woningcorporatie? Wacht dan niet langer en solliciteer nu als Klantcontact medewerker bij Portaal.

Wat ga je doen?
Wanneer je wordt aangenomen start je op 12 oktober met vijf nieuwe Klantcontact collega’s in een training van twee weken. Tijdens deze training word je klaargestoomd om zelfstandig huurders te woord te staan. Eerst leer je het bedrijf kennen, je collega’s en alles over onderhoud. Wanneer deze training is afgerond start het werk pas echt. Binnen 6 maanden leer je de andere 4 Klantcontact skills, er zijn er namelijk vijf.

Op je eerste werkdag na de training loop je ‘s ochtends de afdeling Klantcontact op. Je begroet je collega’s, pakt een kopje koffie of thee, checkt het servicelevel en start je computer op. Huurders gaan jou bellen als ze bijvoorbeeld een lekkende kraan, een kapotte keuken of een lekkage hebben. Jij bent getraind om de kern van de vraag naar boven te halen. Je plant direct de juiste monteur in en sluit elk gesprek met een mooie oplossing af. Tijdens het gesprek is jouw glimlach door de huurder te horen, hierdoor voelt hij/zij zich altijd welkom bij jou.

In verband met Corona werken de meeste collega’s van Klantcontact thuis. Dat zal jij ook gaan doen en daarom is het belangrijk dat je een goede thuiswerkplek en stabiel internet hebt.

De eerste skil heb je na de training onder de knie en daar start je op. Binnen 6 maanden leer je nog 4 andere skills. Zodat je niet alleen onderhoudsvragen gaat oplossen, maar ook betalingsachterstanden, leefbaarheid in de wijk en vragen over huurcontracten. Dit maakt je werk veelzijdig en leuk. Wanneer je vijf de skills hebt geleerd ben je een full-skilled Klantcontact medewerker.

Door middel van trainingen investeert Portaal in jou. Want als Klantcontact medewerker bent jij de stem van het bedrijf. Wil jij jezelf ontwikkelen, kennis opdoen en gastvrije dienstverlening leveren? Solliciteer dan direct, want wij zijn op zoek naar jou!

Jouw profiel:

  • Je bent (bijna) afgestudeerd op HBO niveau. Of je hebt een MBO niveau 4 diploma;
  • Je hebt goede algemene computervaardigheden;
  • Je bent 5 dagen in de week beschikbaar;
  • Telefonische Klantcontact ervaring is een must;
  • Jij bent verzorgd, communicatief en behaalt resultaten in een dienstverlenende functie.
  • Een online test is onderdeel van de procedure.

Wat bieden wij?

  • Een mooie (eerste) stap in je carrière bij een woningcorporatie;
  • Werken in een veelzijdig, betrokken en gezellig team;
  • Een wisselend rooster met garantie op minimaal 20 uur en maximaal 30 uur in de week;
  • Geen tijdelijke klus, maar lange termijn bij goed functioneren.
  • Uitstekend salaris van € 15,37 bruto per uur.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding, vakantiedagen en vakantiegeld.

Ga jij altijd voor het beste resultaat en wil je bij een woningcorporatie werken die investeert in haar medewerkers? Solliciteer dan direct via de sollicitatieknop of bel/WhatsApp met Lucas van Gils 06-81099824.

Branche: Klantcontact
Locatie: Utrecht
Salaris: € 15,37 bruto

Recruiter: Lucas van Gils

Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.

    © 2021 Assignmentz  ALL RIGHTS RESERVED