Klantcontact medewerker woningcorporatie

Ben jij op zoek naar een functie als Klantcontact medewerker bij een woningcorporatie in Utrecht. Weet jij hoe je klanten het gevoel geeft dat ze welkom zijn? Ben jij vanaf 1 november beschikbaar en wil je graag je (eerste) stappen zetten bij een woningcorporatie? Wacht dan niet langer en solliciteer nu als Klantcontact medewerker bij Portaal.

Wat ga je doen?
Wanneer je wordt aangenomen start je op 1 november met vier andere nieuwe Klantcontact collega’s in een training van drie weken op het hoofdkantoor van Portaal in Utrecht. Tijdens deze training word je klaargestoomd om zelfstandig huurders te woord te staan. Eerst leer je het bedrijf kennen, je collega’s en alles over onderhoud. Wanneer deze training is afgerond start het werk pas echt.

Omdat je tijdens de Klantcontact training alles over onderhoud hebt geleerd start je daarmee. Om de paar maanden krijg je een nieuwe training en zo leer je uiteindelijk alle vijf klantcontact skils. Denk hierbij aan huurachterstanden, leefbaarheid in de wijk, huurcontracten en overige zaken. Zo sta je voor je het weet alle huurders te woord over alle zaken die te maken hebben met wonen!

Portaal hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Als Klantcontact medewerker sta je huurders professioneel te woord en je helpt ze verder. Portaal doet veel voor haar huurders, maar er zijn nog steeds onderdelen waar huurders zelf verantwoordelijk voor zijn. In die situaties kan jij huurders ook verder helpen en met een goed gevoel laten ophangen.

Door middel van trainingen investeert Portaal in jou. Want als Klantcontact medewerker bent jij de stem van het bedrijf. Wil jij jezelf ontwikkelen, kennis opdoen en gastvrije dienstverlening leveren? Solliciteer dan direct, want wij zijn op zoek naar jou!

Werkrooster:
Wanneer je wordt aangenomen als Klantcontact medewerker krijg je een contract voor minimaal 20 uur en maximaal 30 uur. Je rooster kan per week wisselen en je krijgt je rooster minimaal twee weken van te voren. De werktijden zijn tussen 08:00 uur en 17:00 uur. Er wordt flexibiliteit gevraagd van de klantcontact medewerkers bij Portaal. Daar tegenover krijg je een uitgebreid inwerktraject en vele trainingen om optimaal te presteren en de klanten het gevoel te hebben welkom te zijn.

Jouw profiel:

  • Je bent (bijna) afgestudeerd op HBO niveau. Of je hebt een MBO niveau 4 diploma;
  • Je hebt goede algemene computervaardigheden;
  • Je bent 5 dagen in de week beschikbaar;
  • Telefonische Klantcontact ervaring is een must;
  • Jij bent verzorgd, communicatief en behaalt resultaten in een dienstverlenende functie.
  • Een online test is onderdeel van de procedure.

Wat bieden wij?

  • Een mooie functie bij een grote woningcorporatie met hart voor de huurders;
  • Werken in een veelzijdig, betrokken en gezellig team;
  • Een contract met de garantie op minimaal 20 uur en maximaal 30 uur in de week;
  • Geen tijdelijke klus, maar lange termijn bij goed functioneren.
  • Uitstekend salaris van € 15,71 bruto per uur.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding, vakantiedagen en vakantiegeld.

Ben je enthousiast maar heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met Lucas van Gils via 06-81099824.

Is deze Klantcontact functie echt voor jou? Solliciteer dan direct via de sollicitatieknop en wij nemen zsm contact op je op!

Branche: woningcorporatie
Locatie: Utrecht
Salaris: € 15,71 bruto

Recruiter: Lucas van Gils

Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.

    © 2021 Assignmentz  ALL RIGHTS RESERVED