Klantcontact medewerker Woningcorporatie

Ben jij op zoek naar een functie als Klantcontact medewerker in Utrecht. Weet jij hoe je klanten het gevoel geeft dat ze welkom zijn? Ben jij vanaf 6 augustus 2020 voor minimaal 20 uur en maximaal 30 uur beschikbaar en wil je graag je (eerste) stappen zetten bij een woningcorporatie? Wacht dan niet langer en solliciteer nu als Klantcontact medewerker bij Portaal.

Wat ga je doen?
Wanneer je wordt aangenomen start je op 6 augustus met vijf nieuwe Klantcontact collega’s in een training van twee weken. Tijdens deze training word je klaargestoomd om zelfstandig huurders te woord te staan. Eerst leer je het bedrijf kennen, je collega’s en alles over onderhoud. Wanneer deze training is afgerond start het werk pas echt.

Je werkt als Klantcontact medewerker zowel thuis als op kantoor. Je krijgt een telefoon thuis zodat dat je kan bellen. Je zorgt zelf voor een laptop/computer en een degelijke thuiswerkplek waar je niet gestoord wordt.

Huurders gaan jou bellen als ze bijvoorbeeld een lekkende kraan, een kapotte keuken of een lekkage hebben. Jij bent getraind om de kern van de vraag naar boven te halen. Je plant direct de juiste monteur in en sluit elk gesprek met een mooie oplossing af. Tijdens het gesprek is jouw glimlach door de huurder te horen, hierdoor voelt hij/zij zich altijd welkom bij jou.

Jij en je collega Klantcontact medewerkers leren binnen 3 maanden verschillende skills. Zodat je niet alleen onderhoudsvragen gaat oplossen, maar ook betalingsachterstanden, leefbaarheid in de wijk en vragen over huurcontracten. Dit maakt je werk veelzijdig en leuk.

Door middel van trainingen investeert Portaal in jou. Want jij bent de stem van het bedrijf. Wil jij jezelf ontwikkelen, kennis opdoen en gastvrije dienstverlening leveren? Solliciteer dan direct, want wij zijn op zoek naar jou!

Jouw profiel:

  • Je bent (bijna) afgestudeerd op HBO niveau. Of je hebt een MBO niveau 4 diploma;
  • Je hebt goede algemene computervaardigheden;
  • Je bent 5 dagen in de week beschikbaar;
  • Minimaal 1 jaar Telefonische Klantcontact ervaring, bij een woningcorporatie is een pré;
  • Jij bent verzorgd, communicatief en behaalt resultaten in een dienstverlenende functie.
  • Een online test is onderdeel van de procedure.
  • Je beschikt over een thuiswerkplek en een eigen computer of laptop.

Wat bieden wij?

  • Een mooie (eerste) stap in je carrière bij een woningcorporatie;
  • Werken in een veelzijdig, betrokken en gezellig team;
  • Een baan voor minimaal 20 uur en maximaal 30 uur in de week;
  • Geen tijdelijke klus, maar lange termijn bij goed functioneren.
  • Uitstekend salaris van € 15,37 bruto per uur.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding, vakantiedagen en vakantiegeld.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Lucas van Gils via 06-81099824 of via l.vangils@assignmentz.nl

Ga jij altijd voor het beste resultaat en wil je bij een woningcorporatie werken die investeert in haar medewerkers? Solliciteer dan direct via de sollicitatieknop

Branche: Woningcorporatie
Locatie: Utrecht
Salaris: € 15,37 bruto

Recruiter: Lucas van Gils

Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 48 uur contact met je op.

© 2019 Assignmentz  ALL RIGHTS RESERVED