Servicedesk medewerker facilitair 40 uur Bergen op Zoom
Als Servicedesk medewerker ben je het hart van de facilitaire afdeling. Jij coördineert alle meldingen en zorgt dat de juiste mensen de juiste informatie ontvangen. Zodat alle facilitaire zaken goed en snel geregeld worden. Ben jij een multitasker, met ervaring op facilitair gebied en wil jij in een tof team werken? Lees dan nu verder en solliciteer.
Werkzaamheden
Wanneer jij begint als Servicedesk medewerker handel je telefonisch, per mail en in het FMIS systeem meldingen af. De meldingen bestaan uit storingen, aanvragen en klachten. Alle meldingen hebben een facilitaire aard. Om alles zo goed mogelijk af te handelen leer je welke collega, leverancier of externe je moet hebben voor alle facilitaire zaken. Je hebt daarom veel contact met collega’s, leveranciers en externe. Door jouw kennis en kunde op het facilitaire gebied weet jij vanuit de Servicedesk de problemen goed over te brengen. Zodat je de mensen die het probleem gaan oplossen dit in een keer goed kunnen doen. Want daar wordt iedereen blij van.
Een belangrijkste eigenschap van de Servicedesk medewerker die wij zoeken, is dat je kan multitasken en overzicht houdt. Je weet waar alle meldingen staan en wat de status is, of je kan het binnen 30 seconden in de Servicedesk opzoeken. Je houdt grip op de facilitaire meldingen en bent communicatief vaardig. Daarnaast houden wij van gezelligheid. Dus je houdt van een grapje en van een borrel of BBQ op zijn tijd.
Waar ga je werken?
Je gaat werken voor verschillende panden van een grote financiële instelling. Het is belangrijk dat alle facilitaire zaken goed en snel geregeld worden. Er wordt gewerkt met gevoelige informatie en processen. Deze moeten door en goede facilitaire service is daarbij een must. Jij bent hierin de spil in het web.
Functie eisen
- Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting facilitair management en je hebt enige ervaring in de facilitaire branche of
- Je hebt een MBO niveau 4 diploma als bijvoorbeeld facilitair leidinggevende en ruime ervaring in de facilitaire branche.
- Je bent bekend met het werken met een FMIS systeem.
- Je bent representatief en communicatief vaardig.
- Je bent resultaatgericht en hebt een servicegerichte instelling;
Arbeidsvoorwaarden
- Werkweek van 40 uur, tijdens kantoortijden.
- Salaris van € 1.850 tot € 2.100, afhankelijk van kennis en ervaring.
- 8,33% vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar.
- Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer.
- Mogelijkheid door te ontwikkelen op facilitair gebied en te groeien in je salaris.
Heb je vragen over de vacature Servicedesk medewerker facilitair? Neem dan direct contract op met Lucas van Gils via 06-81099824 of l.vangils@assignmentz.nl
Spreekt deze vacature je aan? Solliciteer dan nu via de sollicitatieknop.
Branche: Facilitaire dienstverlening
Locatie: Bergen op zoom
Salaris: € 1.850 - € 2.100 bruto
Recruiter: Lucas van Gils
Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.
© 2021 Assignmentz ALL RIGHTS RESERVED