Klantenservice woningcorporatie
Ben jij op zoek naar een functie als klantenservice medewerker bij een woningcorporatie in Utrecht? Weet jij hoe je klanten het gevoel geeft dat ze welkom zijn? Ben jij vanaf 13 september 2021 beschikbaar en wil je graag stappen zetten bij een woningcorporatie? Wacht dan niet langer en solliciteer nu als klantenservice medewerker bij Portaal.
Wat ga je doen?
Wanneer je wordt aangenomen start je met drie andere nieuwe klantenservice collega’s in een training van drie weken op het hoofdkantoor van Portaal in Utrecht. Tijdens deze training word je klaargestoomd om zelfstandig huurders te woord te staan. Eerst leer je het bedrijf kennen, je collega’s en alles over de skill onderhoud. Wanneer deze training is afgerond start het werk pas echt.
Enkel paar maanden krijg je een nieuwe klantenservice training. Zo leer je steeds nieuwe skills en blijft het werk afwisselend en uitdagend. Er zijn vijf inhoudelijke skills en daarnaast krijg je op den duur ook trainingen voor WhatsApp, mail en administratie. Dus wil jij je graag ontwikkelen en jezelf blijven uitdagen? Dan is dit zeker een functie voor jou. Want voor je het weet sta jij alle huurders te woord over alle zaken die te maken hebben met wonen!
Waar ga je werken?
Portaal hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Als klantenservice medewerker sta je huurders professioneel te woord en je helpt ze verder. Portaal doet veel voor haar huurders, maar er zijn nog steeds onderdelen waar huurders zelf verantwoordelijk voor zijn. In die situaties kan jij huurders ook verder helpen en met een goed gevoel laten ophangen.
Door middel van trainingen investeert Portaal in jou. Want als klantenservice medewerker bent jij de stem van het bedrijf. Wil jij jezelf ontwikkelen, kennis opdoen en gastvrije dienstverlening leveren? Solliciteer dan direct, want wij zijn op zoek naar jou!
Jouw profiel:
- Je bent (bijna) afgestudeerd op HBO niveau. Of je hebt een MBO niveau 4 diploma;
- Je hebt goede algemene computervaardigheden;
- Je bent 5 dagen in de week beschikbaar;
- Telefonische klantenservice ervaring is een must;
- Jij bent verzorgd, communicatief en behaalt resultaten in een dienstverlenende functie.
- Een online test is onderdeel van de procedure.
Wat bieden wij?
- Een mooie stap in je carrière bij een woningcorporatie;
- Werken in een veelzijdig, betrokken en gezellig team;
- Uitstekend salaris van € 15,71 bruto per uur;
- Een contract met de garantie op minimaal 20 uur en maximaal 30 uur in de week;
- Geen tijdelijke klus, maar lange termijn bij goed functioneren;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding, vakantiedagen en vakantiegeld.
Ben je enthousiast maar heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met Lucas van Gils via 06-81099824.
Is deze klantenservice functie echt voor jou? Solliciteer dan direct via de sollicitatieknop en wij nemen zsm contact op je op!
Branche: Klantenservice
Locatie: Utrecht
Salaris: € 15,71 bruto
Recruiter: Lucas van Gils
Tel. 06-81099824
Mail: l.vangils@assignmentz.nl
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Wacht dan niet langer en stuur je CV met pasfoto via onderstaande link direct naar ons op. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.
© 2021 Assignmentz ALL RIGHTS RESERVED